Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

طرح کاداستر در ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان عملیاتی شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح کاداستر در ۳۳۴ پلاک کشاورزی و ۱۷۳ هزار هکتار از اراضی استان اجرایی شده است.

طرح  کاداستر در ۵۰ درصد اراضی  کشاورزی استان عملیاتی شده است

به گزار ش خبرنگار ایانا در استان قز وین ، فاطمه خمسه با بیان این مطلب افزود:طرح کاداستر از سال ۹۳ تصویب شد تا در اراضی کشاورزی، ملی و منابع طبیعی عملیاتی شود.

وی بیا کرد: سطح زیر کشت اراضی کشاورزی استان ۶۳۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است که ۱۲۳۲ پلاک ثبتی داریم که طرح کاداستر در ۳۳۴ پلاک در دست اجراست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: ۱۷۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی تحت پوشش طرح کاداستر است و تاکنون ۵۵ هزار هکتار آن به پایان رسیده است و منتظر تایید نقشه های آن هستیم.

خمسه یادآورشد: در اجرای طرح ملی کاداستر در ردیف سه استان برتر کشور قرار داریم و اگر اعتبارات مورد نیاز تامین شود قادریم این طرح را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

وی افزود: در رفع تداخلات در اراضی ملی و مستثنیات بیشترین تنش ها را در استان داریم و پروژه های زیادی در حال اجراست اما عملیاتی شدن طرح کاداستر به حل مشکلات کمک موثری کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: در رفع تداخلات بیش از ۸۰ درصد آرا به نفع کشاورزان صادر شده است و در اجرای طرح کاداستر هم ۱۰ مرکز همکاری داشته اند.

وی گفت: طرح  کاداستر در حدود ۵۰ درصد اراضی و رفع تداخلات در ۳۵درصد منطقه استان انجام شده است.

خمسه اظهارداشت: تا پایان برنامه ششم توسعه طرح کاداستر در استان تکمیل شده و در خصوص صدور اسناد ثبتی واراضی ملی و مستثنیات هم مشکلی نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید