Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین:

ذخیره سازی کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی در بهترین حالت ممکن است

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی در استان در بهترین حالت ممکن است و از این لحاظ هیچ گونه نگرانی وجود ندارد .

ذخیره سازی کالاهای اساسی و نهاده های کشاورزی در بهترین حالت ممکن است

به گزارش خبرنگار ایانا استان قزوین، فاطمه خمسه در بازدید از  انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان که قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و زکی زاده مدیر کل اقتصادی استانداری نیز حضور داشت افزود: با توجه به اینکه استان قزوین قطب دامداری کشور  است نهاده های دامی به میزان کافی در استان ذخیره شود .

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد : چون قزوین استان حساسی در  زمینه  تولید گوشت سفید ، قرمز و شیر است ، ضروری است تا تدابیر لازم در جهت حفظ و ذخیره سازی نهاده های استراتژیک انجام داد .

 وی در رابطه با تأثیر افزایش قیمت بنزین بر بخش کشاورزی اظهار داشت :عمده مصرف سوخت در بخش‌های ماشین‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، دام، طیور و آبزی‌پروری از سوخت گازوئیل استفاده می‌شود.

خمسه  افزود: نیازهای سوختی بخش کشاورزی منشأ گازوئیل دارد که قیمت آن ثابت خواهد ماند بنابراین تغییرات قیمت بنزین تأثیر مستقیم چندانی در هزینه تولید و حمل‌ونقل محصولات کشاورزی ندارد.

وی اظهار داشت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و تشکل های بخش کشاورزی موظفند افزایش احتمالی قیمت خدمات ارائه شده به بهره برداران  این بخش را رصد کرده و موارد افزایش قیمت ها را سریعا گزارش  دهند .

خمسه از بهره برداران بخش کشاورزی  نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش قیمت  موارد را به دستگاههای نظارتی اطلاع دهند . 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید