Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین:

اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در قزوین ایجاد شد

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در استان با عنوان شرکت تعاونی شهرک گلخانه ای نودهک ایجاد شد.

اولین شرکت تعاونی شهرک‌های کشاورزی کشور در قزوین ایجاد شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدرضا حسینی افزود: این شرکت تعاونی با توجه به موافقت شرکت شهرک های کشاورزی کشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور در زمینه توسعه تعاونی ها ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در وهله اول چند استان به شکل پایلوت برای ایجاد این شرکت ها انتخاب شدند که قزوین یکی از آنها بود و با انجام فرایندهای اداری و قانونی لازم نخستین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی در استان تشکیل شد.

این مسوول گفت: شرکت تعاونی شهرک گلخانه ای نودهک با انتخاب هیات مدیره و بازرسان از هفته جاری فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می کند.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: سهامداران این شرکت تعاونی سرمایه گذارانی هستند که در شهرک گلخانه ای نودهک زمین دریافت کرده و سرمایه گذاری کرده اند.

حسینی در خصوص مزایای راه اندازی این شرکت گفت: با ایجاد شرکت تعاونی سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای نودهک برای پیگیری امورات و مطالبات خود صاحب یک مجموعه رسمی و قانونی شدند، ضمن آنکه از این طریق می توانند با هزینه و زمان کمتری در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز و بازاریابی فروش یا صادرات محصولات خود اقدام کنند.

فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان به مساحت ۷۰ هکتار پس از آماده سازی اراضی و ایجاد زیرساخت از سوی شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین به سرمایه گذاران متقاضی واگذار شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید