Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

معرفی ۳۴۹ طرح کشاورزی برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی ۳۴۹ طرح کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به بانک های عامل خبر داد.

معرفی ۳۴۹ طرح کشاورزی برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی افزود: این تعداد طرح کشاورزی با مبلغ ۱۱ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال به بانک های عامل کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید و توسعه تعاون) معرفی شده است.

وی اظهار داشت: ۱۱۶طرح با اعتبار ۳ هزار ۷۷۸ میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هدف از اعطای این تسهیلات را افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیرفعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل ( با اولویت پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد) سرمایه در گردش ذکر کرد.

تبسمی افزود: این طرح ها بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت های اولویت دار بخش کشاورزی محصولات گلخانه ای، باغی،  شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فراوری دام، طیور و زنبورعسل، خدمات دامپزشکی و گیاه پزشکی، خدمات فنی و مشاوره ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکامیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت های آب و خاک است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید