Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان قزوین؛

بانوان نقش مهمی در مدیریت سازمانی دارند

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: بانوان به دلیل داشتن نظم، فرهیخنگی و هماهنگی بیشتر نقش را در مدیریت سازمانی ایفا می کنند.

بانوان نقش مهمی در مدیریت سازمانی دارند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد حسین عطایی  سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در مراسم بزرگداشت روز زن که با حضور حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، پرویز عبدی مشاور رئیس سازمان، قاسمی مشاور امور بانوان سازمان و مدیران و کارشناسان این سازمان برگزار شد ضمن تبریک هفته مقام زن و روز مادر با بیان این مطلب افزود: تحقق رسیدن به توسعه بخش کشاورزی  مستلزم استفاده از توانمندیهای بانوان شاغل در این بخش است.

وی اظهار  کرد: ۲۵ الی ۳0 درصد بدنه سازمان جهاد کشاورزی استان را بانوان تشکیل می دهند بنابراین می توانند نقش مهمی در توسعه پایدار بخش کشاورزی داشته باشند.

عطایی یادآور شد: بانوان به عنوان رکن مهم جامعه بشری محسوب می شوند و ساختار اجتماعی و اقتصادی خانواده بدون حضور آنان نمی تواند پایداری داشته باشد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت دشت قزوین در تامین و  تولید محصولات کشاورزی گفت: دشت قزوین بنیانگذار کشاورز نو و مدرن است بنابراین بایستی با توسعه این بخش به کشاورزی دانش بنیان دست یافت.

عطایی تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف توسعه ای بخش کشاورزی نیازمند همکاری و نظرات کارشناسی بانوان شاغل در این حوزه هستیم .

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و گرامیداشت یادو خاطره دو بانوی همکار درگذشته این سازمان ، با اهدا لوح سپاس از خانواده آنان قدردانی کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید