Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

صدور اسناد کشاورزی پاسخ مثبت به مطالبه ۶۰ ساله کشاورزان است

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صدور اسناد کشاورزی در کشور پاسخی مثبت به مطالبه ۶۰ ساله کشاورزان در راستای هویت بخشی به زمین‌های زراعی است.

صدور اسناد کشاورزی پاسخ مثبت به مطالبه ۶۰ ساله کشاورزان است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز سه شنبه در نشست رفع تداخل اراضی استان افزود: اراضی کشاورزی در این ۶۰ ساله گذشته بدون هویت به حال خود رها شده بود و اکنون دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای این مهم اهتمام ویژه‌ای لحاظ کرده است.

وی اضافه کرد: صدور اسناد کشاورزی به لحاظ تقویت زیرساختی نه فقط به عنوان یک وظیفه کاری بلکه به عنوان یک تکلیف اخلاقی و اجتماعی باید در تمامی بخش‌های جهاد کشاورزی مورد تاکید قرار گیرد.

عطایی بیان داشت: با هدف تسریع در انجام کارها می‌توان کمیسیون رفع تداخل اراضی استان را با حضور اعضای کمیسیون‌های شهرستان برگزار کرد.

این مسئول با بیان اینکه هر هفته باید حتما ۱۰ پلاک از اراضی استان قزوین رفع تداخل شود، گفت: درحال حاضر استان قزوین در رتبه نخست کشوری قرار دارد، بنابراین برای حفظ این رتبه باید تلاش کرد تا میزان بررسی پلاک‌ها از حد متوسط پایین تر نباشد.

گفتنی است، در این کمیسیون ۲ هزار و ۵۶۰ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد.

پرویز عبدی جانشین رییس سازمان جهاد کشاورزی، حسن غلامحسینی مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مهدی رحماندوست مدیر امور اراضی و محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری نیز در این کمیسیون حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید