Iranian Agriculture News Agency

بانک اطلاعات سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان قزوین تهیه شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرایط ویژه اقتصادی در حوزه تولید و بازار ایجاب می‌کند که بانک اطلاعات سرمایه گذاران در بخش کشاورزی تهیه و تدوین است.

بانک اطلاعات سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان قزوین تهیه شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست وبینار قرارگاه تامین مالی و سرمایه گذاری کشاورزی که با سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برگزار شده بود، با بیان این مطلب افزود: وجود بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران با میزان سرمایه‌های مختلف باعث می‌شود که بتوانیم در بخش‌های مختلف کشاورزی از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از فواید بانک اطلاعات سرمایه گذاران بخش کشاورزی، انتخاب در تنوع مدل‌های سرمایه گذاری است، یعنی بر اساس نیاز هر منطقه و نوع طرح می‌توان به اجرای آن اقدام کرد.

عطایی تصریح کرد: در همین استان قزوین بهره برداران بسیاری داریم که با اندک سرمایه خودشان می‌توانند گام‌های موثری در راستای ارتقای تولید بردارند که باید شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قزوین از معدود استان‌هایی است که طرح‌های آبیاری نوین در مساحت بزرگ مقیاس را با کمک بهره برداران بخش اجرایی کرده که نشان از ظرفیت‌های نهفته در مدل‌های سرمایه گذاری است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید