Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

صدور اسناد کشاورزی به اختلافات مالکیتی در حوزه زمین پایان می دهد

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور اسناد کشاورزی باعث پایان دادن به اختلافات مالکیتی در حوزه زمین می شود.

صدور اسناد کشاورزی به اختلافات مالکیتی در حوزه زمین پایان می دهد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه محمد بیگی در نشست قرارگاه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی افزود: تعداد زیادی از مراجعین به دستگاههای اجرایی و قضایی بخاطر اختلافات در اراضی کشاورزی است که با حد نگاری و رفع تداخلات اراضی و همچنین صدور اسناد کشاورزی این مشکلات کاسته خواهد شد.

وی اظهار داشت: استان قزوین در حد نگاری و رفع تداخلات اراضی کشاورزی توانسته رتبه  نخست کشور را به خود اختصاص دهد که بایستی از جهاد کشاورزی ، ثبت اسناد و همه دست اندرکاران این امر قدردانی کرد.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: البته در شهرستان آبیک و البرز در زمینه رفع تداخلات اراضی از سایر مناطق استان قزوین عقب هستیم که باید با سرعت بیشتری این امر انجام شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به طرح توسعه اراضی شیبدار اشاره کرد و گفت: محصول زیتون در منطقه طارم سفلی این استان از لحاظ کیفیت توانسته رتبه اول در کشور را به خود اختصاص دهد که لازم است از باغداران این منطقه برای توسعه باغات زیتون در اراضی شیب دار حمایت شود و اعتبارات خوبی برای این طرح اختصاص داده شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید