Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

بخش کشاورزی از مولفه های استقلال کشور است

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کشاورزی از مهمترین مولفه های استقلال کشور محسوب می شود بنابراین بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

بخش کشاورزی از مولفه های استقلال کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رجب رحمانی در نشست قرارگاه صدور اسناد کشاورزی با بیان این مطلب افزود: فعالیت اصلی تولید بر عهده جهاد کشاورزی است و از ارکان استقلال کشور محسوب می شود که اگر تولید و درآمد نباشد با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد.

وی اظهار داشت: قزوین جزو استانهای منحصر به فرد درکشور است و تولیدات بخش کشاورزی آن به سرعت در اختیار تهران و استانهای همجوار قرار می گیرد که سرمایه گذاری در این استان ارزشمند است.

رحمانی یادآور شد: در خصوص خرید محصولات کشاورزی که در محصول زیتون اقدامات خوبی در سال جاری در استان انجام شد که امیدواریم در خصوص کشمش که محصول مهم استان است حمایت انجام شود.

وی تصریح کرد: اصلاح سیستم باغداری نوین که دارای ردیف است بایستی تقویت شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه به کشاورزی دانش بنیان اشاره کرد و گفت: کشاورزی دانش بنیان بر روی محور تحقیقات است و بایستی در مزارع کشاورزی اجرایی و تقویت شود.

رحمانی افزود: در خصوص آبیاری و آبخیزداری نیز بایستی منابع طبیعی و آبخیزداری به طور ویژه فعال باشد تا آب های های زمستانه به داخل زمین ورود کند که برای این امر بایستی اعتبارات استانی منظور گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید