Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

سبک زندگی فاطمی تنها راه مقابله با ترویج تفکرات ضدانسانی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در قرن ۲۱ تنها راه مقابله با القائات و ترویج تفکرات غربی ضد اسلامی است.

سبک زندگی فاطمی تنها راه مقابله با ترویج تفکرات ضدانسانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حجت الاسلام ولی الله مصائبی روز چهارشنبه در نشست سبک زندگی اسلامی که با حضور اکرم محمدعلی پور مسئول امور بانوان حوزه شهید بهشتی استان قزوین برگزار شده بود، افزود: امروز در جامعه با یکسری بحران‌های اخلاقی و فرهنگی روبرو هستیم که ویرانگر بوده و ما را بیش از پیش نیازمند تفکرات ناب اسلام و بانوان بزرگ مثل حضرت فاطمه (س) کرده است.

این مسئول تاکید کرد: شیعه امام زمان (عج) باید تفکر طاهر و پاکی داشته باشد که بتواند در مقابل بحران‌های قرن ۲۱ ایستادگی کند، برخی‌ها تصور می‌کند که انسان متین و وزین انسان ترسویی است، درحالی این افراد در جامعه به دلیل عزت نفس و استحکام اخلاقی متواضع رفتار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اسلام را باید به عنوان یک سبک زندگی در جامعه تقویت کرد نه به عنوان یک برند، اظهار داشت: صرف گفتن اینکه ما مسلمانیم نمی‌توان در زندگی شخصی و جامعه موفق بود، مسلمان باید رفتار و شیوه اسلامی را در جامعه جاری سازد.

حجت الاسلام مصائبی در مورد انحراف بشر در تمایل به سمت مادیات، تشریح کرد: مادیات خوب است و بدون آن نمی‌توان زندگی کرد، اما مادیات باید در خدمت انسان باشد نه اینکه انسان را به خدمت بگیرد، اینکه تمام زندگی را در ماده جستجو کنیم کاملا بیراهه رفته و گمراه شده‌ایم.

حجت الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما باید ارزش مادر و خواهر بودن را بیشتر از تمام هویت های اجتماعی و شغلی بدانند، اگر در محل کار برای خلق خدمت می‌کنید بسیار ارزشمند بوده اما نقش مادری، همسری و خواهری توسط نگاه ضدانسانی درحال تخریب است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید