Iranian Agriculture News Agency

برای اولین بار در استان قزوین؛

جشنواره زیتون و آیین شکرگزاری در طارم سفلی برگزار می شود

دبیر جشنواره زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جشنواره زیتون طارم‌سفلی و آیین شکرگزاری با هدف تبیین و اهمیت محصول زیتون همراه با نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی و باغی فردا یکشنبه (۱۳ آذرماه) برگزار می شود.

جشنواره زیتون و آیین شکرگزاری در طارم سفلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، آزیتا اسدی  دبیر جشنواره زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره که مسئولان کشوری و استانی نیز حضور دارند، ظرفیت‌های کشاورزی منطقه طارم سفلی با تاکید بر زیتون و فرآورده های آن در طارم سفلی معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: افتتاح اولین آزمایشگاه ارزیابی حسی روغنی ، امضا تفاهم نامه گردشگری کشاورزی بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی در محل کشت و صنعت خندان، برگزاری کارگاه GMP ( مدیریت برداشت و روغن کشی زیتون )خوشه زیتون، بازدید از غرفه های دستاوردهای کشاورزی بخش طارم سفلی و  رونمایی از تمبر یادبود جشنواره و سخنرانی مسئولان از عمده برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

به گفته اسدی این جشنواره از ساعت ۹ صبح تا ۱۷عصر در در منطقه سیاهپوش  طارم سفلی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در آن حضور یابند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید