Iranian Agriculture News Agency

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی با حضور ۵۰ شرکت از هشت استان کشور روز سه شنبه با حضور مدیر کل دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مراسم افتتاح این نمایشگاه شب سه شنبه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین، با حضور عبداله موموندی مدیر کل دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر معاونان و مدیران سازمان جهاد و دستگاه‌های اجرایی همراه بود.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان و کردستان حضور دارند.

این نمایشگاه برای اولین بار در چند حوزه کاملاً تخصصی شامل ادوات و ماشین آلات و همچنین بذر، کود، نهاده، سیستم‌های آبیاری، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌ای و پهپاد در راستای رفع نیاز بهره‌برداران استان قزوین برگزار شده است.

این نمایشگاه تخصصی از تاریخ یکم تا چهارم آذر ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا بوده و علاقمندان می‌توانند از نوآوری‌ها و دستاوردهای جدید بخش کشاورزی بازدید کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید