Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

تراکنش‌های نامتعارف در واحدهای نانوایی قزوین ۷۷ درصد کاهش داشته است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کاهش ۷۷ درصدی تراکنش‌های نامتعارف به دلیل نظارت هوشمند بر واحدهای نانوایی این استان خبر داد.

تراکنش‌های نامتعارف در واحدهای نانوایی قزوین ۷۷ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مجید رحمانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این تراکنش‌ها که رقم آن بیش از سه میلیون تومان است و با هدف دریافت یارانه دولتی انجام می‎شد، از ۸۷ مورد به ۲۰ مورد رسیده است.

وی اضافه کرد: سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین نشان می‌دهد که از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون در هر هفته ۲۰۷ واحد نانوایی به طور متوسط تعطیلی خودسرانه داشته‌اند که تخلفات آن‌ها شناسایی شده و در دست بررسی است.

رحمانی بیان داشت: نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها سبب شده تا بیشتر تخلفات پنهان در واحدهای نانوایی آشکار شده و عملکرد کیفی و کمی واحدها را افزایش دهد.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون هرگونه تراکنش نامتعارف، استفاده از کارت‌های یکتا (کارت بانک‌های تکراری)، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی خودسرانه و حتی فعالیت در ساعات غیرمعمول از طریق سامانه هوشمند رصد و قابل پیگیری است.

رحمانی تاکید کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در واحدهای نانوایی استان قزوین به ترتیب مربوط به شهرستان قزوین و تاکستان است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا بازرسان برای اقدام مقتضی سریعا وارد عمل شوند.

گفتنی است در استان قزوین یک هزار و ۶۲۹ واحد نانوایی وجود دارد که اکنون یک هزار و ۶۱۹ واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و قابلیت رصد دارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید