Iranian Agriculture News Agency

کیسه های آرد تولیدی در استان قزوین بارکد دار می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کیسه‌های آرد در این استان با هدف نظارت هوشمند و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه تا پایان سال جاری بارکددار خواهند شد.

کیسه های آرد تولیدی در استان قزوین بارکد دار می‌شود

به گزارشخبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز یکشنبه در نشست آموزشی نانوایان استان قزوین افزود : با این اقدام از ابتدا که گندم کشاورز خریداری می‌شود ثبت شده و پس از ورود به کارخانه تولید آرد و خروج تا نانوایان قابلیت رصد و کنترل دارد.

وی اضافه کرد : فرآیند نظارت هوشمند درحال توسعه بوده و در تلاش هستیم تا نظارت‌ها از حالت میدانی خارج شده و به شکل سیستمی دنبال شود.

افلاطونی بیان داشت : امروز به واسطه کنترل‌های هوشمند در واحد‌های نانوایی و همچنین وجود دستگاه‌های کارتخوان میزان تخلفات کمتر شده و رضایت نسبی شهروندان را فراهم ساخته است.

این مسئول با بیان اینکه برای نان پخت شده در نانوایی یک‌ زنجیره تولید پرهزینه شکل گرفته است، گفت: از زمان کشت گندم گرفته تا میزان مصرف آب در مزارع کشاورزی، سپس خرید یارانه‌ای گندم و فرآوری آن در کارخانجات همگی هزینه‌های بسیاری دارد تا در نهایت به شکل نان به دست مردم برسد.

افلاطونی خاطرنشان کرد : اکثر نانوایان ما انسان‌هایی شرف و زحمتکش هستند و ما همواره در کنار نانوایان هستیم و انتظار داریم برای بهبود کمی و کیفی نان مردم باید از همه ایده‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید