Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

صندوق حمایت از توسعه کشاورزی منابع مالی واحدهای دانش بنیان را تامین کند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با هدف تحول در بخش کساورزی منابع مالی واحد‌های دانش بنیان را تامین کند.

صندوق حمایت از توسعه کشاورزی منابع مالی واحدهای دانش بنیان را تامین کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رضا افلاطونی روز دوشنبه در نشست وبینار صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین که با حضور حسین مهدی دوست رییس هیات مدیره صندوق مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور و منصور بازدار مدیرعامل این صندوق در استان قزوین برگزار شده بود، افزود: رویکرد صندوق باید تامین منابع مالی باشد که مهم ترین آن در سال جاری کشاورزی دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: در همین استان قزوین واحد‌های فناور بسیار خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد که اگر صندوق بتواند از تجاری سازی و تولید انبوه آن‌ها حمایت کند، تحول عظیمی را در بخش کشاورزی ایجاد کرده است.

افلاطونی به جذب منابع مالی اشاره کرد و گفت: تیم تحقیق و پژوهش لازم است تا برای روش‌های جذب منابع مالی از تشکل‌ها و بهره برداران خرد کشاورزی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

این مسئول تصریح کرد: روش‌های سرمایه گذاری و منابع مالی به روش BOT و همچنین تامین مالی برای فعالیت‌های کشاورزی قراردادی از عمده مواردی است که صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می‌تواند در آن نقش محوری داشته باشد.

خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می‌تواند در موضوع بازرگانی کشاورزی مثل صادرات محصولات و واردات نهاده وارد عمل شود.

منصور بازدار مدی عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست وبیناری اظهار داشت: صندوق تسهیل گر و حامی تولید است و به عنوان بازوی توانمند اجرایی در سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: مشارکت در تکمیل طرح‌های نیمه تمام  و همچنین تسهیل گری و تامین منابع مالی برای پیشبرد تولید بخش کشاورزی از دیگر اولویت های صندوق است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید