Iranian Agriculture News Agency

دومین کمیسیون نظارت بر نظام صنفی کشاورزی استان قزوین تشکیل شد

دومین کمیسیون نظارت بر نظام صنفی کشاورزی استان قزوین روز دوشنبه با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

دومین کمیسیون نظارت بر نظام صنفی کشاورزی استان قزوین تشکیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این کمیسیون که صبح امروز برگزار شد محمدحسین عطایی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی، مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای قزوین، البرز و بویین زهرا و آبیک و همچنین سایر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استانداری، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست گزارشی از سوی حسینی نماینده تعاونی روستایی کشور اصلاحیه آیین نامه اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی استان را تشریح کرد و برای استقرار آن مباحثی از سوی اعضا مطرح شد.

روند کار به این شکل است که ابتدا افراد و کشاورزان حقیقی و حقوقی اتحادیه صنفی کشاورزی را تشکیل می‌دهند و سپس با حداقل ۲ اتحادیه اتاق اصناف کشاورزی استان شکل می‌گیرد و در نهایت در اتاق اصناف کشاورزی ایران عضویت خواهند داشت.

اتاق اصناف کشاورزی دارای هیات ریسه‌ای مرکب از پنج نفر عضو اصلی، دو نفر عضو علی البدل و دو نفر بازرس بوده که برای مدت چهار سال انتخاب خواهند شد.

گفتنی است، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بهره‌بردار در کشور دارای پروانه بهره‌برداری بوده و عضو نظام صنفی کشاورزی هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید