Iranian Agriculture News Agency

برنامه ملاقات عمومی با رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد

نوزدهمین برنامه ملاقات عمومی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال جاری روز سه‌شنبه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

برنامه ملاقات عمومی با رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این ملاقات عمومی که ظهر امروز انجام شد، ۲۱ نفر از مراجعه کنندگان به صورت چهره به چهره مطالبات خود را با رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی درمیان گذاشتند.

درخواست برای استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری و استخر ذخیره آب، تقاضای مجوز صنایع فرآوری و مباحث حقوقی در حوزه اراضی کشاورزی از عمده موضوعات مطرح شده در این ملاقات بود.

بهره برداران بخش می‌‎توانند در صورت تمایل برای دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان  به روابط عمومی سازمان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۵۰۴۱ داخلی ۲۶۴ تماس حاصل نمایید.

گفتنی است در این برنامه، پرویز عبدی جانشین رییس سازمان، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، یوسف جلوخانی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی، جواد حیدری مدیر حراست، علی میرزایی مدیر بازرسی و مسعود نصیری به نمایندگی از معاونت آب و خاک و امور فنی سازمان  جهاد کشاورزی استان برای بررسی دقیق و کارشناسی و پاسخ کاربردی به درخواست‌ها حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید