Iranian Agriculture News Agency

نشست شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد

نشست شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه با حضور رضا افلاطونی رییس این سازمان در سالن جلسات باغستان برگزار شد.

نشست شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که صبح امروز برگزار شد، معاونان، مدیران ستادی و مدیران ادارات کل تابعه سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام علی بهادری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر اخلاق کارمندی و رعایت عدل و انصاف در امورات مردم تاکید کرد و خدمتگزاری به مردم را بزرگترین فرصت برای دریافت اجر و پاداش الهی برشمرد.

سپس محمدحسین عطایی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به گزارش مصوبات سازمان پرداخت و اظهار داشت: تاکنون ۳۶۳ مورد در سازمان مصوب شده که باید مورد توجه معاونت‌ها قرار گیرد و به اجرای آن اهتمام ورزند.

در ادامه این نشست به مناسبت هفته دامپزشکی، مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گزارشی از اقدامات اداره کل را بیان کرد و گفت: برای جلوگیری از ابتلا و انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در سال جاری سه میلیون و ۴۵۰ هزار دز واکسن به دام و طیور استان مصرف شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید