Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به بهره‌‌برداران قزوین تسهیل و تسریع شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز چهارشنبه با مدیر شعب بانک کشاورزی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به بهره‌‌برداران قزوین تسهیل و تسریع شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در دیدار با مدیر بانک کشاورزی شعبه استان قزوین اظهار داشت: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان قزوین چندان رتبه خوبی ندارد و باید با یک برنامه‌ریزی مدون این رقم را ارتقا بخشید.

وی افزود: سه برابر اعتبارات موجود برای دریافت  تسهیلات تبصره ۱۸ متقاضی به بانک معرفی شده و میزان جذب این تسهیلات باید بیش از گذشته افزایش یابد.

وی همچنین بیان داشت: با برنامه ریزی ماهانه و فصلی می‌توان جذب اعتبارات تبصره ۱۸، ماده ۵۲ و خط مکانیزاسیون را افزایش داد.

افلاطونی تاکید کرد: اگر تسهیل و تنوع خدمات بانکی در اولویت بانک کشاورزی قرار بگیرد قطعا مشتریان بیشتری جذب خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: معاونان ستادی سازمان و معاونان بانک کشاورزی باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند و با تشکیل نشست‌های متعدد در زمینه های مختلف همکاری داشته باشند.

موسی رومرودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از ۹۳ درصد اعتبارات این بانک در بخش کشاورزی مصرف شود.

وی اضافه کرد: اگر اعتبارات کافی وجود داشته باشد تمام آن‌ها را برای تولید بخش کشاورزی هزینه خواهیم کرد و این نیازمند همکاری بهره برداران این بخش است.

وی تصریح کرد: اگر تنها ۳۰ درصد درآمدهای بخش کشاورزی استان قزوین از ابتدای زنجیره تا مصرف در شعب این بانک گردش داشته باشد، بخش اعظمی از اعتبارات بانک تامین شده و نیاز مالی استان را در بخش کشاورزی فراهم می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید