Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین:

اپلیکشن تقویم کاربردی انگور در استان قزوین راه اندازی شد

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: بمنظور تسریع در ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی؛ اپلیکشن تقویم کاربردی انگور در استان قزوین راه اندازی شده است.

اپلیکشن تقویم کاربردی انگور در استان قزوین راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، بابک قرالی افزود: این اپ توسط اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهیه شده و شامل برنامه های کاربردی انگور است.

وی ؛ تولید، فرآوری و نگهداری میوه، اصلاح موستان قدیمی و تعیین بهترین زمان برداشت،احداث موستان جدید و اصلاح و جایگزینی تاکستانهای آسیب دیده در اثر سرما از برنامه های کابردی این آپ است.

قرالی ؛ راهکارهای مقابله با سرمازدگی موستان، تغذیه گیاهی ، کنترل آفات مهم ، کنترل بیماریهای مهم و کنترل علف های هرز و آبیاری را از دیگر برنامه های کاربردی این اپلیکشن ذکر کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: سعی و تلاش بر است که دستیابی دانش به سمت بهره برداران بخش تسهیل شود تا سطح کیفی و کمی تولید ارتقا یابد.

گفتنی است؛ اپلیکشن تقویم کاربردی انگور قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد و بهره برداران و علاقمندان می توانند برای نصب این اپلیکشن به سایت اینترنتی Qazvin.areeo.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید