Iranian Agriculture News Agency

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۷۱۶ تن کالای اساسی در نمایشگاه پاییزه قزوین عرضه می‌شود

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیش از ۷۱۶ تن انواع کالای اساسی شامل مرغ، گوشت، برنج و شکر با نرخ مصوب در نمایشگاه پاییزه این استان عرضه می‌شود.

۷۱۶ تن کالای اساسی در نمایشگاه پاییزه قزوین عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سید ابوطالب مهدویان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این کالاها شامل ۱۳۰ تن برنج (۶۵ تن هندی و ۶۵ تن تایلندی)، ۴۶۶ تن مرغ منجمد، ۴۰ تن گوشت گوساله منجمد و ۸۰ تن شکر بوده که در حاشیه نمایشگاه پاییزه قزوین عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: عرضه این کالاهای اساسی با نرخ مصوب در راستای دسترسی سریع شهروندان به مواد غذایی مورد نیاز برای سبد خانوار در فصل پاییز است.

مهدویان بیان داشت: عرضه کالاهای اساسی بر اساس قیمت‌های تعیین شده ۲۰ درصد زیر قیمت بازار بوده که استفاده از آن برای تمامی اقشار جامعه به صرفه خواهد بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بر نحوه فرآیند عرضه این کالاهای اساسی نظارت کرده و همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: این اقدام از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و با همکاری مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و تعاون روستایی به مرحله اجرا درآمده است.

گفتنی است، نمایشگاه فروش پاییزه از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۲در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا بوده و پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید