Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۴۲ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین پلمب شده است

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پلمب ۴۲ واحد نانوایی متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

۴۲ واحد نانوایی متخلف در استان قزوین پلمب شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، داوود نایب فرجی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این تعداد پلمب‌ها برای ۱۹ واحد نانوایی در شهرستان قزوین، ۹ واحد شهرستان تاکستان، هشت واحد شهرستان بویین زهرا، ۲ واحد شهرستان البرز، ۲ واحد شهرستان آوج و ۲ واحد شهرستان آبیک اعمال شده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت از ۱۱ هزار و ۱۶ واحد نانوایی در استان قزوین بازرسی شده که برای ۹۴۵ مورد آن پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان تشکیل و متصدی واحد به مراجع قضایی معرفی شده است.

نایب فرجی تصریح کرد: کم فروشی، عرضه آرد خارج از شبکه توزیع، تعطیلی خودسرانه از مهم ترین تخلفاتی بوده که این واحدهای نانوایی برای آن پلمب شده‌اند.

این مسؤول با بیان اینکه یک هزار و ۶۱۳ واحد نانوایی در استان قزوین مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شده‌اند، گفت: از یک هزار و ۱۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین ۱۵ واحد بدون دستگاه کارتخوان هستند که برخی از آن‌ها درون اماکن نظامی و برخی نیز با مشکلات حقوقی حصر وراثت متصدی واحد روبرو هستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: 24 بازرس شامل جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در قالب تیم‌های دو نفره در ساعات صبح و عصر بر واحدهای نانوایی استان قزوین نظارت می‌کنند.

نایب فرجی یادآور شد: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی موضوع را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید