Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

تامین امنیت غذایی مردم اولویت نخست جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین امنیت غذایی مردم اولویت نخست جهاد کشاورزی است و در این خصوص هیچگونه تعارفی با کسی نخواهیم داشت.

تامین امنیت غذایی مردم اولویت نخست جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در جلسه شورای معاونین و مدیران این سازمان با بیان این مطلب افزود: با افرادی که به هر نحوی بخواهند در سیستم تولید و عرضه کالاهای اساسی مشکل ایجاد کنند و باعث نارضایتی شوند برخورد قانونی و جدی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امنیت غذایی مردم جای معامله نیست و با افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی در خصوص کمبود و سایر اقلام را ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر سعی و تلاش بیشتر برای حل مشکل بهره برداران بخش کشاورزی اظهار داشت: همکاران جهاد کشاورزی بایستی به گونه ای عمل کنند تا بهره برداران برای حل مشکل خود با این شرایط دشوار به جهاد کشاورزی مراجعه نکنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان مرغ سایز باعث می‌شود چرخه تولید درست شود و‌ مشکلی در این زمینه ایجاد نشود

افلاطونی اضافه کرد: کار تیمی خوبی برای مبارزه با پروانه دم قهوه ای در استان انجام شده و این حاصل سعی و تلاش همکاران در مجموعه مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل منابع طبیعی و مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید