Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

هدف گذاری قزوین برای تکمیل رفع تداخل اراضی تا پایان سال آینده

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی این استان برای تکمیل رفع تداخل پلاک‌های اراضی این استان تا پایان ۱۴۰۲ برنامه ریزی و هدفگذاری کرده است

هدف گذاری قزوین برای تکمیل رفع تداخل اراضی تا پایان سال آینده

 

به گزارش ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز سه شنبه در نشست وبینار قرارگاه ملی رفع تداخل اراضی و صدور اسناد کشاورزی که با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همراه بود، افزود : برنامه ریزی شده تا با رفع تداخل حداقل ۱۰ پلاک در هر هفته تا پایان ۱۴۰۲ تمام پلاک‌های استان تکمیل شود.

وی اضافه کرد: با حضور هفتگی نمایندگان اداره کل ثبت اسناد املاک، مدیریت امور اراضی و منابع طبیعی و با تشکیل قرارگاه رفع تداخل اراضی از بهمن سال گذشته سرعت کارها افزایش یافته است.

افلاطونی بیان داشت: رییس کل دادگستری استان قزوین قول مساعد داده که با تعیین قاضی ویژه در رابطه با پرونده‌های رفع تداخل اراضی و با هدف بررسی مشکلات صدور گواهی حصر وراث برای مالکان روند کارها را تسریع کند.

این مسؤول تاکید کرد : با ورود اطلاعات به سامانه cms به صورت هفتگی این امکان فراهم می‌شود تا آمار پلاک‌های نهایی شده بروزرسانی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد : یکسری ایراداتی وجود دارد که نیاز است از سوی دستگاه‌های ملی مرتفع شود، به عنوان مثال یکسری پلاک های هستند که حدود این‌ها مشکلات دارد و دارای نواقصی است، همچنین جانمایی مستثنیات در اجرای کاداستر اراضی ملی باید بروزرسانی شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید