Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

احیای دشت قزوین از بروز تهدیدات زیست محیطی جلوگیری می کند

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و احیای دشت قزوین از بروز تهدیدات زیست محیطی جلوگیری می کند.

احیای دشت قزوین از بروز تهدیدات زیست محیطی جلوگیری می کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در گردهمایی کارکنان جهاد کشاورزی قزوین که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مسئولین و کارکنان این سازمان  به مناسبت هفته دولت برگزار شد افزود: احیای دشت قزوین که تاکید مقام معظم رهبری است اکر در حوزه تامین آب کشاورزی و آبخیزداری به آن توجه نشود شاهد ریزگردها و کویر خواهیم بود که تهدیدات زیست محیطی ایجاد می شود که برای تهران هم مشکل ساز خواهد شد.

وی اظهار داشت: قزوین نقش پررنگی در کمک به تامین امنیت غذایی کشور دارد به طوری که در تولید ۱۶ محصول رتبه های اول تا ششم را دارد و در برخی محصصولات مانند گوشت قرمز و مرغ 4 تا 10 درصد پروتئین کشور در این استان تولید می شود در صورتی که 1 درصد خاک کشور به قزوین تعلق دارد.

محمدبیگی به ارتقای حقوق کارکنان جهاد کشاورزی و ارتقای چارت سازمانی این مجموعه اشاره کرد و خاطر نشان کرد:  کارکنان جهاد کشاورزی در کنار کشاورزان سربازان حفظ امنیت غذایی جامعه هستند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی اضافه کرد: ۵۴ درصد پست های مربوط به دستگاه های جهاد کشاورزی قزوین خالی است و باید برای رفع مشکل کمبود نیرو تدابیر لازم اندیشیده شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید