Iranian Agriculture News Agency

با توجه به تعارض منافع و در اجرای مصوبه امنیت غذایی؛

توزیع آرد از اتحادیه نانوایان استان قزوین پس گرفته خواهد شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: توزیع آرد نانوایی‌ها با توجه به تعارض منافع و در اجرای مصوبه امنیت غذایی این استان از سوی اتحادیه نانوایان پس گرفته شده و به شرکت‌های رسمی حمل و نقل واگذار می‌شود.

توزیع آرد از اتحادیه نانوایان استان قزوین پس گرفته خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد ایزدی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: حمل غیررسمی آرد در استان باعث شده بود تا تخلفاتی مثل توزیع خارج از شبکه اتفاق بیافتد، با انتقال تکلیف توزیع آرد از خبازان به شرکت‌های رسمی حمل و نقل این موضوع برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه شماره یک و ۲در استان توزیع می‌شود، گفت: ورود شرکت‌های حمل و نقل با داشتن کامیون و کامیونت‌های ویژه حمل که دارای علایم مشخصی هستند، باعث افزایش نظارت در توزیع خواهد شد.

ایزدی تصریح کرد: یک شرکت‌ حمل و نقل از زیر مجموعه تعاون روستایی برای توزیع آرد در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج و شرکت بین المللی حمل و نقل خلیج فارس با هدف توزیع آرد در شهرستان‌های بویین زهرا، البرز و آبیک در نظر گرفته می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه توزیع نظام مند حمل آرد در استان قزوین از ۲۴ شهریور سال جاری اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: واقعی تر شدن هزینه‌های حمل و نقل، توزیع به موقع و ایمن، ردیابی خودروهای حمل با امکان جی پی اس، جلوگیری از توزیع خارج شبکه و صدور بارنامه از عمده مزایای اجرایی شدن توزیع نظام مند آرد در استان قزوین است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید