Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

نقش دامپزشکی در سلامت غذای جامعه نیازمند تبیین است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار اعضای انجمن صنفی و کارفرمایی دامپزشکی قزوین : سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه به خوبی نهادینه نشده است، درحالی که این نهادها مردمی هستند و نمود نظام مردم سالار هستند که می‌توانند در تبیین مسایل مهم کمک حال جامعه باشند

نقش دامپزشکی در سلامت غذای جامعه نیازمند تبیین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار اعضای انجمن صنفی و کارفرمایی دامپزشکی قزوین : سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه به خوبی نهادینه نشده است، درحالی که این نهادها مردمی هستند و نمود نظام مردم سالار هستند که می‌توانند در تبیین مسایل مهم کمک حال جامعه باشند.

وی اضافه کرد: دامپزشکی نقش پررنگی در سلامت جامعه دارد اما تمام جامعه از آن اطلاع ندارند.

به گفته وی نقش دامپزشکی در سلامت غذای جامعه پررنگ بوده اما متاسفانه در دریافت اعتبارات این بخش مغفول مانده است.

افلاطونی شغل دامپزشکی را مقدس شمرد و گفت: کار کارشناس دامپزشکی بسیار با اهمیت بوده و ارزشمند است و باید به گونه‌ای رفتار کند که تمام مسایل قانونی و حقوقی بدون کوچکترین اغماضی رعایت شود.

مقام عالی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: کارشناس دامپزشکی با رعایت اخلاق ‌و وجدان و با در نظر گرفتن آموزه‌های دینی در حوزه سلامت غذا نظارت می‌کند و از کوچکترین تخلف و کاستی چشم پوشی نمی‌کند که این خدمت صادقانه ارزشمند است.

آماده همکاری انجمن صنفی برای کمک به بخش کشاورزی

علی شهبازی رییس انجمن صنفی و کارفرمایی دامپزشکی استان قزوین نیز در این دیدار با بیان اینکه این تشکیلات برای اولین بار در کشور واقع در استان قزوین راه اندازی شده است، گفت: انجمن حاضر از دپارتمان‌های بالینی، متخصصان، آزمایشگاهی، بیمارستان و مسؤولان فنی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: این انجمن تصمیم دارد به عنوان یک بازوی محکم در امورات امور دام و شیلات و سایر امورات فنی و مهندسی کمک حال بخش جهاد کشاورزی باشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید