Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۶ هزار و ۳۷۰ متقاضی تسهیلات کشاورزی به بانک‌های قزوین معرفی شدند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شش هزار و ۳۷۰ متقاضی تسهیلات تولید و اشتغال پایدار به مبلغ یک هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به بانک‌های این استان معرفی شدند

۶ هزار و ۳۷۰ متقاضی تسهیلات کشاورزی به بانک‌های قزوین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با معرفی این تعداد متقاضی به بانک‌های عامل استان قزوین دو هزار و ۱۱۷ نفر به مبلغ ۴۴۹ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی از سوی تمامی بانک‌های خصوصی و دولتی و همچنین صندوق‌های کارآفرینی امید و حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداخت شده است.

به گفته تبسمی، تسهیلات مورد تقاضا در بخش کشاورزی شامل اشتغال پایدار روستایی، آبیاری تحت فشار، سرمایه در گردش محصولات زراعی، مشاغل خانگی، صنایع فرآوری، صادرات محصول کشاورزی، بهین یاب، خط اعتباری مکانیزاسیون، کشاورز کارت، کمک‌های فنی و اعتباری طرح گیاهان دارویی، اصلاح و توسعه باغات و سرشاخه کاری درختان بوده است.

این مسؤول بیان داشت: ۳۷ طرح معرفی شده به بانک‌های عامل استان قزوین صرفا از واحدهای تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی بوده است.

تبسمی خاطرنشان کرد : تسهیلات بخش کشاورزی با هدف سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف این بخش و کمک به بهره برداران در راستای بهبود تولید و اشتغال پرداخت می‌شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید