Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

صدور ۱۰ پروانه تاسیس صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی در قزوین

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی ۳ ماهه اول سال جاری، ۱۰ پروانه تاسیس صنایع غذایی و تبدیلی با قابلیت جذب ۳۶ ‌هزار و ۵۹۶ تن مواد خام کشاورزی در استان صادر شده است.

صدور ۱۰ پروانه تاسیس صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سید آبرادات ‌مصلایی افزود: این واحدها در ‌مجموع ظرفیت تولید ۲۷ هزار و ۶۹۱ تن محصولات فرآوری شده را خواهند داشت.

وی افزود: این جوازها در زمینه‌های تولید انواع میوه خشک، بسته بندی میوه تازه، خوراک دام ، طیور و آبزیان، کشتارگاه، بسته بندی حبوبات و غلات و برنج و فرآورده های گوشتی صادر شده است.‌

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: ‌برای تاسیس این واحدهای تولیدی یک هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال سرمایه‌گذاری ‌خواهد شد.‌

مصلایی تصریح کرد: با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال ‌مستقیم برای ۱۷۹ نفر فراهم خواهد شد.‌

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی این مدت ۴ فقره پروانه بهره برداری با ظرفیت ۲۵۲۰ تن و جذب ماده خام ۱۱۰۶۰ تن صادر شده است.

مصلایی اضافه کرد: این واحدها با سرمایه گذاری ۳۶۸ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در زمینه فرآوری میوه جات و بسته بندی چاشنی و ادویه و کشمش می تواند زمینه اشتغال برای ۶۴ نفر در منطقه را فراهم کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید