Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

خدمت به مردم اولویت کار مجموعه جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خدمت رسانی به مردم اولویت کاری مجموعه جهاد کشاورزی در امر تولید و امنیت غذایی است .

خدمت به مردم اولویت کار مجموعه جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین که با حضور مدیران کل دستگاههای تابعه و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی افزود: خدمات جهاد کشاورزی در تمام نقاط استان و حتی دورترین مناطق نیز در حال انجام و کاملا مشهود است.

وی اظهار کرد: بیشتر همکاران جهاد کشاورزی در عرصه کار و تلاش مشغول فعالیت هستند و به اقشار مختلف مردم خدمات رسانی می کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه رسالت امنیت غذایی و تنظیم بازار محصولات به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده اظهار کرد: امروز با اقدامات گسترده‌ای که در بخش کشاورزی انجام شده در زمینه تامین نیازهای کالاهای اساسی مشکلی در کشور وجود ندارد

افلاطونی یادآور شد: مجموعه جهاد کشاورزی جزو خدمت گذاران مردم و نظام محسوب می شوند و در همه حال پای کار در امر خدمت رسانی به اقشار مردم هستند.

وی تاکید کرد: در حوزه کار کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده که امروز به برکت انقلاب اسلامی ضمن تامین نیاز داخلی بخشی از تولیدات بخش کشاورزی نیز به خارج از استان و کشور صادر می شود.

افلاطونی اضافه کرد: تمام این خدمات را مدیون خون گرانبهای شهدا هستیم که از ابتدا به برکت این عزیزان روحیه جهادی همچنان در مجموعه جهاد کشاورزی حکمفرما است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید