Iranian Agriculture News Agency

همزمان با پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی با عنوان مدیریت جهادی،

برگزاری همایش بهره وری آب با رویکردهای دانش بنیان و اشتغال آفرین در استان قزوین

همزمان با پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی با عنوان مدیریت جهادی، اصلاح الگوی مصرف ؛ نشست هم اندیشی بهره وری آب با رویکردهای دانش بنیان و اشتغال آفرین با حضور اساتید دانشگاهی در حوزه آب در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری همایش بهره وری آب با رویکردهای دانش بنیان و اشتغال آفرین در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین؛ همزمان با پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی با عنوان مدیریت جهادی، اصلاح الگوی مصرف ؛ نشست هم اندیشی بهره وری آب با رویکردهای دانش بنیان و اشتغال آفرین  با حضور اساتید دانشگاهی در حوزه آب در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این همایش رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران کل دستگاههای وابسته، معاونین و کارشناسان و بهره برداران در سالن اجتماعات این سازمان حضور داشتند.

هوشمند سازی اراضی کشاورزی، تجهیز مزارع کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری، بازچرخانی آب، اجرای طرح الگوی کشت، جایگزین کردن محصولات کم آب بر بجای محصلات پرآب در مزارع، تولید محصولات کشاورزی در فضای بسته و گلخانه ها، کشت محصولات دیم با استفاده از کم خاکورزی و بی خاکورزی و استفاده بهینه از منابع آبی استان از مهمترین مطالب مطرح شده در این همایش بود.

گفتنی است؛ در پایان این همایش پنل آموزشی با حضور کارشناسان فنی برگزار و نظریات کارشناسی ارائه شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید