Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

حمایت گسترده از مرغداران و دامداران در چرخه تولید اولویت جهاد کشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دراجرای طرح مردمی سازی هدفمند یارانه حمایت گسترده و بیش از پیش گذشته از مرغداران و دامداران در چرخه تولید در اولویت کار جهاد کشاورزی است

حمایت گسترده از مرغداران و دامداران در چرخه تولید اولویت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز یکشنبه درحاشیه نشست وبینار قرارگاه امنیت غذایی کشور با حضوروزیر جهاد کشاورزی افزود: حمایت بیشتر از دامداران و مرغداران کوچک با برقراری ارتباط آن به فروشگاه‌های زنجیره ای و کشتارگاه‌ها موجب امنیت و ثبات در تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: در خصوص خرید شیر مازاد واحد‌های شیری کوچک که کارخانجات اعلام آمادگی کرده‌اند باید تفاهم نامه‌ای بین شرکت‌ها و دامداران منعقد شود و دامدار کوچک مقیاس با خیالی آسوده به تولید شیر بپردازد.

افلاطونی تاکید کرد: با توجه به اهمیت حوزه دام و طیور و مسایل مربوط به آن در حوزه نهاده و تولید، تمامی تمرکز مدیران جهاد کشاورزی باید روی این مهم معطوف شود و در معرفی افراد برای دریافت تسهیلات اهتمام ویژه‌ای لحاظ شود.

این مسئول بیان داشت: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی باید با پیگیری از بانک کشاورزی نسبت به جذب تسهیلات خرید نهاده به معرفی بیشتر دامداران و مرغداران اقدام کند.

در پایان این نشست، قرار شد تا برگزاری نشست‌های تخصصی با اتحادیه‌ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید