Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی:

انبار گردانی در کلیه سیلو ها و انبارهای کشور انجام شد

مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با اجرای قانون انتزاع و واگذار وظایف جدید به وزارت جهاد کشاورزی برای اولین بار بعد از انقلاب کلیه سیلو ها و انبارهای نگهداری کالاهای اساسی انبار گردانی شد که نتایج خوبی را بدنبال خواهد داشت.

انبار گردانی در کلیه سیلو ها و انبارهای کشور انجام شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید جلالی نیا در جلسه امنیت غذایی در دادگستری کل استان با اعلام این خبر افزود: از ابتدای دیماه طرح راهبردی نظام هدفمندی یارانه کلید خورد و اقدامات و تدابیر لازم برای اجرای درست این طرح انجام شده است.

به گفته وی، از ابتدای آغاز فعالیت دولت سیزدهم قرارگاه امنیت غذایی بصورت مستمر در وزارت جهاد کشاورزی و استان‌ها تشکیل شده است.

جلالی نیا گفت: سیاست اولیه این وزارت خانه تامین و تولید کالاهای اساسی بود اما پس از هشت سال و اجرای قانون انتزاع تامین، تولید، حمل و نقل، توزیع و نظارت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.

نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در زمینه شناسایی ظرفیت های استان الحمدالله استان قزوین در زمینه تولید گوشت مرغ و تخم مرغ و سایر محصولات کشاورزی را دارد.

یکی از اقدامات شجاعانه وخوب دولت سیزدهم اجرای طرح مردمی سازی هدفمند یارانه هاست که امیدواریم با اجرای دقیق آن کشور از مشکلات اقتصادی عبور کند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید