Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

اتحادیه نانوایان باید در کنار مردم با متخلفان صنف برخورد کند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اتحادیه نانوایان استان باید در کنار مردم با متخلفان این صنف برخورد کند تا اجازه ندهد عده‌ای سودجو حقوق مردم را ضایع کنند.

اتحادیه نانوایان باید در کنار مردم با متخلفان صنف برخورد کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز دوشنبه در کارگروه فنی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با موضوع آرد و نان افزود: بین نانواهای با شرافت و متخلف تفاوت وجود دارد و اتحادیه نانوایان باید در این تفکیک فعالانه ظاهر شود.

وی اضافه کرد: دولت از اتحادیه نانوایان انتظار دارد در این شرایط که نظام اقتصادی و یارانه‌ای در حال اصلاح است، همراهی بیشتری صورت پذیرد و نانوایان در کنار مردم دغدغه‌مند مطالبات شهروندان باشند.

افلاطونی تاکید کرد: تخلف در حوزه آرد و نان با شرایطی که نظام انقلاب اسلامی مقابل موانع و مشکلات ایستاده است، تضییع حقوق مردم و خیانت محسوب می‌شود و قطعا برابر این موارد هیچ گونه اغماضی وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شیفت بندی نانوایی‌ها در سطح استان قزوین با هدف بهبود خدمات به شهروندان باید در اولویت قرار گیرد تا همه شهروندان در طول روز بتوانند نان مورد نظرشان را خریداری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید