Iranian Agriculture News Agency

نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با شرکت‌های دانش بنیان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه‌شنبه در نشستی با مدیران شرکت‌های دانش بنیان بخش کشاورزی و نخبگان این حوزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست که عصر امروز در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان، مدیران ستادی، مشاوران رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان، پیشروهای بخش کشاورزی استان حضور داشتند.

این نشست با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در حوزه کشاورزی دانش بنیان برگزار شد و به اولویت‌های دانش محوری و راهکارهای توسعه این حوزه پرداخت.

در ادامه مدیران شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال به موانع و مشکلات این حوزه پرداختند و برای رفع آن راهکارهایی را مطرح ساختند.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این نشست اظهار داشت: اگر ضریب دانش در حوزه کشاورزی افزایش یابد، تولید داخل جای بخش اعظمی از حجم واردات کشاورزی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: وجود ۱۷ عضو هیات علمی در مرکز تحقیقات بخش کشاورزی و دانشکده‌های کشاورزی در دانشگاه بین المللی امام خمینی و آزاد تاکستان برای این شکل گرفته که در حوزه کشاورزی دانش بنیان گام برداریم.

افلاطونی بیان داشت: رشد کشاورزی دانش بنیان بر عهده تمام متولیان دولتی و خصوصی در حوزه کشاورزی است و نباید اینطور تصور کنیم که فقط عده‌ای برای این مهم وظیفه دارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید