Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

پلتفرم‌‌های قزوین برای توزیع کالاهای اساسی درحال افزایش است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توسعه پلتفرم‌های این استان برای توزیع هرچه بیشتر کالاهای اساسی در درحال افزایش است.

پلتفرم‌‌های قزوین برای توزیع کالاهای اساسی درحال افزایش است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز یکشنبه در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شده بود، افزود: هم اکنون ۶ پلتفرم توزیع کالاهای اساسی در استان قزوین فعال است که این تعداد باید به ۱۰ پلتفرم برسد.

وی اضافه کرد: تعاون روستایی مسوولیت دارد که به افزایش تعداد پلتفرم‌ها اقدام کرده و برای ایجاد فروش اینترنتی در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان که آمادگی دارند بسترها را فراهم سازد.

افلاطونی بیان داشت:  وجود پلتفرم‌ها عامل بسیار مهم در تنظیم قیمت برخی از کالاها است و با کمک این مدل توزیع قیمت تخم مرغ و مرغ در بازار متعادل شده و یک آرامش نسبی ایجاد شد.

این مسؤول اظهار داشت: آمادگی داریم که غرفه‌های تعاون روستایی را با هدف توزیع کالاهای تنظیم بازار به جز گوشت و مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان در دسترس قرار دهیم که این نیازمند همکاری شهرداری و فرمانداری است. 

افلاطونی خاطرنشان کرد: مانورهای دوره‌ای همچنان استمرار دارد که نظارت بر نانوایی‌ها در هفته گذشته از مهم ترین آن بود، همچنین تاکنون ۲۱۳ کارتخوان‌ بانک سپه در این واحدها نصب شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید