Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

شهرستان آبیک پتانسیل مستعدی در بخش کشاورزی دارد

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شهرستان آبیک پتانسیل و شرایط مستعدی در بخش کشاورزی دارد و بایستی از این ظرفیت استفاده کرد.

شهرستان آبیک پتانسیل مستعدی در بخش کشاورزی دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علیرضا بهرامی در آئین تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک که با حضور حجت الاسلام علی بهادری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سعید اسدی مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مدیران و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبیک با بیان این مطلب افزود: استان قزوین با توجه به سابقه کشاورزی مناسب می تواند در زمینه تولید محصولات کشاورزی در کشور جایگاه خوبی داشته باشد.

وی؛ بکارگیری و استفاده از کارشناسان ومتخصصین در حوزه کشاورزی را لازمه دستیابی به توسعه دانست.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در این آئین گفت: تقویت روحیه انصاف در بین مدیران علاوه بر اینکه انگیزه را افزایش می‌دهد، به بهبود خدمت رسانی به مردم منجر می‌شود.

حجت الاسلام علی بهادری افزود: کسانی که دارای انصاف هستند در مدیریت خانواده و و جامعه نیز موفق خواهند بود و بر اساس فلسفه خلقت چنین افرادی بهتر از دیگران می‌توانند در خدمت بندگان خدا باشند.

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در امور راهبردی توسعه روستایی نیز گفت: تنها در شرایطی می‌توان به یک نظم پایدار در بخش کشاورزی دست یافت که با الگوی توسعه پایدار گام برداریم.

سعید اسدی سپس به اهمیت رعایت احترام متقابل توام با هدف جلب اعتماد عمومی بهره برداران اشاره کرد و گفت: مشارکت کشاورزان در یک‌ روند مدیریت مشارکتی و ارتباطی متقابل می‌تواند این مهم را محقق سازد.

در این مراسم ضمن قدر دانی از خدمات مهندس علی همت زاده ، دکتر محسن خیرخواه به عنوان سرپرست جدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آبیک معرفی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید