Iranian Agriculture News Agency

با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گشایش یافت

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در مراسمی با حضور رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و کاظمی فرماندار قزوین در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گشایش یافت.

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گشایش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در  استان قزوین  این نمایشگاه با هدف تامین کالاهای اساسی مردم به قیمت مناسب، تنظیم بازار، ایجاد فضای رقابتی در میان تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و نیز تقویت عرضه مستقیم کالا در ایام ماه مبارک رمضان برپا شده است.

در این نمایشگاه 48 واحد تولیدی و بازرگانی در بیش از 2 هزار مترمربع فضای مسقف و سرپوشیده و 10 غرفه عرضه مستقیم کالا در محوطه روباز به مساحت 135 مترمربع انواع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را عرضه کرده اند.

 کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و شکر، روغن، گوشت گرم و منجمد، مرغ گرم و منجمد و تخم مرغ تنظیم بازار، مواد غذایی، شوینده، بهداشتی، سلولزی، شیرینی ویژه ماه رمضان، حبوبات، عسل، ماکارونی، چای، انواع نوشیدنی و مواد ضد عفونی از سوی تولیدکنندگان در این نمایشگاه عرضه شده است.

نمایشگاه طرح ضیافت از ۱۹ تا ۲۶ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای خرید عموم مردم دایر است و شهروندان می توانند با مراجعه به آن در خیابان نوروزیان جنب صدا و سیما مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : امسال در اجرای طرح ضیافت بیش از ۱۴۰۰تن برنج و ۱۵۰۰ تن شکر در استان توزیع می شود .

به گفته وی در ماه مبارک رمضان نظارت بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بر عرضه کالا های اساسی افزایش یافته است .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید