Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

گلوگاه های مفسد خیز در دستگاههای اجرایی شناسایی شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گلوگاه های مفسد خیز در دستگاه های اجرایی شناسایی شود.

گلوگاه های مفسد خیز در دستگاههای اجرایی شناسایی شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در آئین تکریم و معارفه مدیرجدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان با بیان این مطلب افزود: مدیریت بازرسی با برنامه ریزی باید گلوگاه های مفسده خیز را شناسایی و  برای پیشگیری و جلوگیری از وقوع تخلف اقدام کند.

وی اظهار داشت: اهمیت و جایگاه  بازرسی و ارزیابی عملکرد در دستگاه‌های اجرایی بر کسی پوشیده نیست و  باید نسبت به مسایل پیرامون به درستی بنگریم چرا که این امر در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم است.

 افلاطونی یادآور شد: بازرسی و ارزیابی عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به معنای کنترل داخلی است و عملکرد سایر بخش ها را در خصوص مسایل که ممکن است اتفاق بیفتد ارزیابی کند.

وی اضافه کرد: در بازرسی باید هوشمندانه عمل کرد تا دستگاه اجرایی از مسیر خارج نشود.

 در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات مصطفی طرینی که به افتخار بازنشستگی نائل شد، علی میرزایی را به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان قزوین منصوب کرد.

همچنین در این جلسه ضمن تقدیر از علی شاپور زاده ، دکتر محمد علی نجاتیان به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان در شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید