Iranian Agriculture News Agency

رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

تسهیل امورات بخش کشاورزی در گرو برون سپاری کارها به نظام مهندسی است

رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: تسهیل امورات بخش کشاورزی در گروه برون سپاری کارها به نظام مهندسی کشاورزی است که باید به آن توجه کرد.

تسهیل امورات بخش کشاورزی در گرو برون سپاری کارها به نظام مهندسی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، ایرج حریری مقدم  در نشست بررسی امورات قابل واگذاری به نظام مهندسی کشاورزی که با حضور رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد استان در سالن جلسات باغستان برگزار شده بود، افزود: با برون سپاری خیلی از امورات می‌توان به تسهیل کارها و سرعت بخشیدن به روند بروکراسی کمک کرد.

وی اضافه کرد: صدور شناسنامه بهره‌بردار، تشکیل پرونده متقاضیان اخذ تسهیلات، نظارت بر طرح‌های متقاضیان، تشکیل پرونده متقاضیان تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، نظارت بر اراضی واگذار شده، پاسخگویی به استعلامات بانکی، صدور حواله کود، بذر و سوخت و به کارگیری مسئول فنی سیستم‌های نوین آبیاری از جمله مواردی است که قابلیت برون سپاری دارند.

حریری مقدم بر اهمیت شناسنامه بهره‌برداری کشاورزی تاکید کرد و گفت: این فرم به تسهیل کاداستر کمک کرده و می‌تواند مطالب مهمی را در دستور کار قرار دهد که تاکنون ۱۸ نفر برای انجام آن آموزش داده شده‌اند.

در ادامه این نشست نظام الکترونیکی ارجاع کار تشریح شد و در مورد ساخت سامانه و اپلیکیشن نظام مهندسی کشاورزی نیز مباحثی طرح و خدمات آن بیان گردید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید