Iranian Agriculture News Agency

حکم انتصاب

دبیر قرارگاه کشاورزی دانش بنیان قزوین منصوب شد

بابک قرالی با ابلاغ حکمی از سوی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به عنوان دبیر قرارگاه کشاورزی دانش بنیان این استان منصوب شد.

دبیر قرارگاه کشاورزی دانش بنیان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، صبح امروز در جمع معاونان و مدیران سازمان، قرارگاه کشاورزی دانش بنیان راه‌اندازی و بابک قرالی رییس محترم مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان دبیر این قرارگاه معرفی شد.

در متن  این ابلاغ  آمده است:

جناب آقای دکتر بابک قرالی

رییس محترم مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

با سلام

احتراما در اجرای بیانیه مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی به تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲ در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبتنی بر ایجاد قرارگاه کشاورزی دانش بنیان و ضرورت فعال سازی هرچه سریع تر این قرارگاه برای شتاب بخشیدن به دانش بنیان سازی بخش کشاورزی، به منظور رفع وابستگی به واردات محصولات کشاورزی و بهبود تولید و معیشت کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، نظر به دانش و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر قرارگاه کشاورزی دانش بنیان» منصوب می‌گردید.

طراحی ساختار موثر در این راستا، تشریح و تبیین وظایف گویا و نیز ترکیب مناسب اعضا از جمله وظایف اولیه شما محسوب می‌شود. امید است با توکل به خداوند منان در انجام وظایف مذکور و راه‌اندازی و فعال سازی قرارگاه مزبور موفق و موید باشید.

رضا افلاطونی

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید