Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

مرزی بین جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان قزوین وجود ندارد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: امنیت غذایی در یک ساختار هماهنگ و منسجم با مشارکت دولت و تولیدکننده محقق می‌شود و جهادکشاورزی هیچ مرزی را بین خود و بهره برداران تصور نمی‌کند.

مرزی بین جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان قزوین وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز دوشنبه در دیدار عیدانه با نمایندگان اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان دام و طیور در استان قزوین افزود: دولت و تولید کنندگان در یک ساختار تولید گام برمی‌دارند تا امنیت زنجیره تولید به مصرف ، ثبات و تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: همه ما موظف هستیم دست به دست یکدیگر داده و کاری کنیم تا تولید و نظارت بر کالاهای اساسی به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

افلاطونی تاکید کرد: همواره تلاش کردیم وکیل مدافع بخش کشاورزی باشیم و شرایطی را فراهم کنیم که ظرفیت‌های دشت قزوین بیش از پیش بروز و ظهور پیدا کند.

این مسئول بیان داشت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته که مردم در مصرف کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نشوند، بنابراین از اتحادیه‌ها انتظار داریم که افراد متخلف در پوشش صنف و اتحادیه فعالیت نکنند.

افلاطونی خاطرنشان کرد: تجارت در دنیای کنونی به سمت هوشمندسازی رفته و تاکنون برای این مهم در استان قزوین ۶ پلتفرم راه‌اندازی شده که ۱۹ قلم کالای اساسی را از طریق اینترنت و غیرحضوری به دست مصرف کننده می‌رساند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: اتحادیه‌ها و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان قزوین باید در راستای تحقق شعار سال و حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان ، هوشمندسازی و عرضه کالا از طریق اینترنت گام بردارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید