Iranian Agriculture News Agency

استاندار قزوین:

قدامات جهاد کشاورزی به آرامش بازار قزوین منجر شده است

استاندار قزوین گفت: اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه نظارت و تنظیم بازار به آرامش بازار این استان منجر شده است.

قدامات جهاد کشاورزی به آرامش بازار قزوین منجر شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در نشست ستاد مشترک  تنظیم بازار  و قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: با وجود اینکه جهاد کشاورزی در مدت زمان کوتاهی نظارت و بازرسی بر بازار را بر عهده گرفته است، اما اقدامات بسیار خوبی انجام شده که باید از آن تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: نظارت بر توزیع میوه شب عید و همچنین برخورد با متخلفانی که قصد داشتند برخی از کالاهای اساسی را خارج از شبکه توزیع از استان خارج کنند، کار بسیار خوب و تاثیرگذار سازمان جهاد کشاورزی بود.

اعلایی سپس بر تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید کرد و گفت: پلتفرم‌های توزیع کالاهای اساسی و نمایشگاه عرضه مستقیم یک نوع هوشمندسازی است که بر اساس فرامین رهبری در چهارچوب دانش بنیان عملیاتی می‌شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در تمامی فرآیندهای نظارت بر کالا باید هوشمندسازی در اولویت قرار گیرد، مخصوصا نظارت بر آرد، تخم مرغ و میوه که به راحتی می‌توان برای آن برنامه ریزی کرد.

اعلایی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تمامی مسئولان باید نسبت به ذخیره سازی و کنترل قیمت‌ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید