Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

سازمان جهاد کشاورزی قزوین در ایام نوروز سال جدید تعطیل نیست

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این سازمان به منظورارائه خدمات مطلوب به مردم و بهره برداران بخش کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل نیست.

سازمان جهاد کشاورزی قزوین در ایام نوروز سال جدید تعطیل نیست

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه ها‌ی وابسته با راه اندازی سامانه‌های ارتباطی در زمینه‌های حفاظت اراضی کشاورزی، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، تخریب، تصرف اراضی ملی، عرضه فرآورده‌های خام دامی خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز، نظارت بر عرضه کالاهای اساسی  و تامین امنیت غذایی در ایام نوروز ضمن تعین کشیک کاری برای مدیران و همکاران ، به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به شهروندان است.

برای پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی ، باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

دراین ایام  علاوه بر نظارت و بازرسی از مراکز عرضه کالاهای اساسی  وفعال بودن کشتارگاههای مرغ  و گوشت در تامین کالاهای اساسی نظارت مستمر دارد.

همچنین سامانه ارتباطی ۱۵۵۹ از طریق باشگاه کشاورزان نیز خدماتی نظیر اطلاعات خدمات فنی و مشاوره‌ای در امور زراعی و باغبانی، خدمات پس از فروش نهاده به بهره برداران عضو این باشگاه ارایه می‌شود.

به منظور حفظ سلامت مردم در ایام نوروز، سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان آماده دریافت و پیگیری گزارش شهروندان در زمینه هرگونه عرضه فرآورده‌های خام دامی خارج از شبکه دامپزشکی و کشتار غیرمجاز است.

 به ‌منظور پاسخگویی به ابهامات، مدیریت و جلوگیری از شکل گیری شایعات، پایش و اطلاع رسانی از عملکرد و برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز ستاد ویژه خبری- اطلاع رسانی در اداره روابط عمومی این سازمان تشکیل شده است و از امروز بیست و نهم اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در قالب ستاد‌های خبری و اطلاع رسانی فعال خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید