Iranian Agriculture News Agency

دادستان قزوین:

تخلف در بازار کالاهای اساسی باید بلافاصله اعمال قانون شود

محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تخلف در بازار کالاهای اساسی این استان باید پس از بازرسی و نظارت در همان محل صنفی اعمال قانون شود.

تخلف در بازار کالاهای اساسی باید بلافاصله اعمال قانون شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد قاسمی روز چهارشنبه در نشست ستاد کنترل خروج مرغ از استان افزود: تیم‌های نظارت و بازرسی در بازار باید متشکل از سازمان‌های مختلف باشد که در همان نقطه وقوع با حضور قاضی تعزیرات اقدامات و اعمال قانون صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: برخوردهای قانونی در حوزه بازار کالاهای اساسی باید از حالت معمول مثل جریمه خارج شود و جنبه بازدارند داشته باشد که این مهم به تعزیرات استان نیز تاکید شده است.

قاسمی با بیان اینکه نظارت و بازرسی در بازار یک کار جمعی است، گفت: انتظار این است که برنامه‌ریزی و شیفت بندی‌ها به خوبی اجرایی شوند و دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در حوزه نظارت بر بازار در کنار سازمان جهاد کشاورزی به این سازمان یاری برسانند.

این مسؤول قضایی استان قزوین به تشدید برخوردها در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: روند نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و هر زمان که بازار به وضعیت عادی برگشت رفتار بازرسان نیز عادی خواهد شد، چرا که در این روزهای سخت پیش رو باید درستکاری افراد را در حوزه بازار مشخص کرد و در روزهای عادی همه پای کار هستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: ما در تولید مشکلی نداریم، فقط در حوزه توزیع است که باید اقداماتی انجام داد تا محصول به نحو مطلوب به دست مصرف کننده برسد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید