Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسؤولان اجرایی، قضایی و نظامی؛

رزمایش حافظان زمین در قزوین برگزار شد

رزمایش حافظان زمین روز دوشنبه با حضور مسؤولان اجرایی، قضایی و نظامی و با هدف صیانت از اراضی کشاورزی در استان قزوین برگزار شد.

رزمایش حافظان زمین در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این رزمایش که عصر امروز برگزار شد، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب، عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل قضایی استان، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرماندهی انتظامی استان و دیگر مدیران کل دستگاه‌های منابع طبیعی و امور اراضی حضور داشتند.

در این رزمایش ۳۳ ضابط قضایی به همراه ۱۵ خودرو از دستگاه‌های امور اراضی، منابع طبیعی، محیط زیست، اداره کل مسکن و شهرسازی حضور داشتند.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش با هدف صیانت از اراضی کشاورزی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: سوداگران زمین و متخلفانی که حقوق عامه را زیر پا می‌گذارند باید آگاه باشند که در برخورد با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز جای هیچ گونه اغماضی وجود ندارد.

محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش تا پایان تعطیلات نوروزی با قوت ادامه دارد و متهمان تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بسر می‌برند.

در پایان این رزمایش رژه خودرویی در نقاط آلوده و جرم خیز  استان قزوین برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید