Iranian Agriculture News Agency

آمادگی بنیاد علوی قزوین برای حمایت از زیتونکاران استان قزوین

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد علوی به بهره‌برداران زیتون در استان می‌تواند به افزایش تولید و توسعه هرچه بیشتر فرآوری این محصول کمک کند.

آمادگی بنیاد علوی قزوین برای حمایت از زیتونکاران استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمد پیله فروش روز یکشنبه در نشست مشترک با خطیبی نماینده بنیاد علوی در استان قزوین که با حضور مجید اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، افزود: اولویت‌های کاری در این رابطه شناسایی شده و  توافقات لازم صورت گرفته است تا در آینده نزدیک بتوانیم بر اساس یک رویه مشخص عمل کنیم.

وی اضافه کرد: قرار است تا پس از چند دوره برگزاری نشست‌های کارشناسی یک دستورالعمل معین تدوین شود و در اختیار بهره‌برداران قرار گیرد.

پیله فروش بیان کرد: رییس مرکز جهاد کشاورزی طارم باید در راستای پیشبرد این مهم بهره برداران دارای صلاحیت را شناسایی کند تا بتوانیم در مراحل بعدی آن‌ها را به بنیاد علوی معرفی کنیم.

گفتنی است در این نشست، سعید صالحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین و علی شمسینی رییس مرکز جهاد کشاورزی طارم نیز حضور داشتند.

بخش طارم سفلی از توابع شهرستان قزوین دارای 9 هزار و 200 هکتار باغ زیتون است که سالانه حدود 20 هزار تن از این محصول برداشت می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید