Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

بازارچه عرضه مستقیم مواد پروتینی درقزوین راه اندازی می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای حذف واسطه بازارچه عرضه مستقیم مواد پروتینی در قزوین راه اندازی می شود.

بازارچه عرضه مستقیم مواد پروتینی درقزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی درحاشیه نشست قرارگاه امنیت غذایی که بصورت وبینار با قرارگاه امنیت غذایی کشور و با حضور ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با توجه به مسئولیت جدید نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی که به وزارت جهاد کشاورزی محول شده؛ بازرسی بر اقلام اساسی توسط جهاد کشاورزی با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی به توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال نو اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام تعطیلات سال جدید ، کشتار مرغ و دام در کشتارگاههای استان بصورت شیفت‌بندی انجام تا کمبودی در تامین اقلام مورد نیاز مردم نداشته باشیم.

افلاطونی اضافه کرد: تلاش مضاعفی صورت گیرد تا سهمیه های اختصاصی به استان در بخش کالاهای اساسی به ویژه روغن  ، برنج و شکر جذب شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم افزایش کمی و کیفی پلتفرم‌های عرضه کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: گوشت و دیگر کالاهای تنظیم بازار نیز بایستی از طریق پلتفرم های مربوطه عرضه تا مردم براحتی بتوانند کالاهای خود را تامین کنند.

افلاطونی به توزیع اینترتی میوه شب عید شهروندان اشاره کرد و گفت:علاوه بر عرضه میوه شب عید در مراکز تعین شده بایستی سایر مراکز اینترنتی و فیزیکی نیز شناسایی و جانمایی شوند.

وی یادآور شد: تشدید نظارت گفت: هفته پایانی اسفند با توجه به نزدیک شدن به سال نو بطور شبانه‌روزی بایستی نظارت و حضور گسترده داشته باشیم و مانع از گرانفروشی شویم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید