Iranian Agriculture News Agency

طی ابلاغی از سوی رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین،

مدیر جدید روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

طی ابلاغی از سوی رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، کیانوش کاکاوند به سمت سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد.

مدیر جدید روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در آئین تکریم و معارفه مدیر جدید روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با حضور معاونین و مدیران سازمان،  امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد گفت: جایگاه روابط عمومی بسیار حساس و بالاست چرا که نتایج اقدامات و عملکرد بخشهای مختلف سازمانی از طریق  روابط عمومی منعکس می شود.

رضا افلاطونی افزود: روابط عمومی بعنوان پلی ارتباطی بین سازمان و مخاطبان بخش کشاورزی محسوب می شود بنابراین بایستی بتواند ارتباط خوب و تنگاتنگی با مخاطبان  و بهره برداران این بخش برقرار کند.

وی خاطر نشان ساخت: روابط عمومی بایستی اقدامات جهادی را  بیشتر از پیش با کمک ظرفیت رسانه ها به اطلاع عموم برساند .

 در ابلاغ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آمده است: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان وظیفه اطلاع رسانی، انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم به مسئولان و انعکاس شایسته فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و عملکرد سازمان را بر عهده دارد بنابراین انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و با هماهنگی و همکاری کلیه واحدهای سازمانی و دستگاههای وابسته، ضمن ارتباط موثر و مطلوب با معاونین، مدیران ستادی و شهرستانها و کارشناسان به ویژه جامعه کشاورزی استان با تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، ارباب جراید، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویدادهای پیرامونی و اتفاقات درون دستگاهی کوشا باشید.

وی در پایان ضمن قدردانی از محمود قبادی، کیانوش کاکاوند را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید