Iranian Agriculture News Agency

نشست هم اندیشی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، در نشستی با غلامرضا کشاورز معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین و برخی از کارکنان آن معاونت، در خصوص نقش و اهمیت رسانه ملی در معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها در بخش کشاورزی استان به بحث و گفتگو پرداختند.

نشست هم اندیشی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با معاون خبر صدا و سیمای مرکز قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این دیدار بعد از ظهر روز پنجشنبه و با همراهی مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان، محمود قبادی مدیر روابط عمومی سازمان، علی ساریخانی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان و همچنین علی کشاورز مدیر اتاق خبر صدا و سیما، برزگری سردبیر خبر صدا و سیما، چگینی مدیر دفاتر خبری صدا و سیما و مسئول باشگاه خبرنگاران جوان استان و چیتگر از خبرنگاران صدا و سیما فعال در حوزه کشاورزی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

تقویت تعاملات و همکاری دو مجموعه در راستای انعکاس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان قزوین و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش با هدف توسعه پایدار استان، انتقال چالش‌ها، مسائل و مشکلات و همچنین دغدغه‌های مردم و مسئولین در حوزه کشاورزی به منظور تلاش و اهتمام در راستای رفع آن‌ها، استفاده از ظرفیت رسانه ملی در انتقال دانش و تجربه روز به کشاورزان استان و ... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید